Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 30 juni 2017

Den som väntar på nåt gott....

Ja, ni vet, det gamla ordspråket....
Fast jag är inte så bra på att vänta...
Har man hur mycket energi och lust som helst så är väntan något av det värsta man kan utsättas för, helst vill man att allt ska ske direkt. Allra helst igår....

Nu får jag ändå snällt vänta, och ha tålamod, ända till på onsdag, då jag ska hämta min "nya" bil.


Nåja, jag börjar med att ta semester...
Visserligen tyckte jag i våras, att det lät väldigt onödigt med semester när man varit hemma i elva månader året före, men nu inser jag att beslutet att ändå ta de där tre veckorna ledigt är ett bra beslut, man behöver landa lite också :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar