Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 23 februari 2018

Jo men det var väl kul :)

Att jag äntligen tog mig tid och kollade felet på min Youtube video....
Man får inte använda upphovsrättsskyddad musik, bara så där, men efter några klick om att okeja reklam för vissa låtar och ta bort någon, så fick jag det att funka igen, tror jag :)

Så nu kan ni alla som vill hoppa in på sidan "Vem är Människan" här bredvid, och se den 9 minuter långa presentationen jag gjorde 2012 för mina kollegor på Volvo CE, om ni vill alltså.....

En del är förändrat, annat är lika, och tanken slog mig att jag skulle kanske förnya den, men den tiden har jag inte i nuläget, så ni får hålla till godo med en gammal :)
Tant må vara gammal, men känner sig ung och teknikkunnig.

Och vet ni? Det är fredag!
Hoppas ni alla får en härlig helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar