Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 4 februari 2018

Nu köööör vi! #melodifestivalen2018


Äntligen var det dags! Att få använda biljetterna jag köpte till Stora O i födelsedagspresent!
Jag är egentligen inget mellofan, men Stora O gillar det skarpt, iofs gillar han det mesta som visas på TV, ni vet rörliga bilder och så....
Nåja, jag bokade rad fem, den där morgonen när biljetterna släpptes, så jag visst att vi skulle sitta bra, se mycket och nära, men att det var precis vid scenen, det hade jag nog inte räknat med :)


Ja ni ser ju själva....
Och, nej jag är inte den som blir starstruck, men va f-n när programledarna ställer sig precis bredvid oss innan det börjar, då måste jag ju bara fota!


Nåja....
Musikaliskt var det väl inte det allra bästa jag hört, men det är ganska häftigt, att vara med om grejen liksom, det där med TV produktion liksom.
Massor av folk, kameror, sladdar, bra ljud, färg, effekter och ljus!

Åsså vi två, små värmskogsbor mitt i allt det här!


Välregisserat, och sngg produktion om ni frågar mig!

Artistutbudet, kunde ju kanske ha varit bättre, ingen av dem tog mig med storm rent musikaliskt, men det var bättre än mina förväntningar faktiskt. Och den stora behållningen var faktiskt Edvard Blom!
Sen går diskussionerna höga på Facebook, kring vad han hade på Mello att göra. Men det var faktisk rätt häftigt att se och höra det på plats!


Kicki och Kamferdrops, däremot, hade vi lätt kunnat vara utan, tyvärr....
Nåja, vi var där, det var stort, och framförallt det är kul när det händer nåt lite extra som man kan gå på. Ja jag vet att det händer mycket i Karlstad, men vi är inte så bra på att komma iväg...

Det kommer troligtvis ändå att känna lite extra för d två som gick vidare igår, när vi bänkar oss framför resten under de kommande lördagarna...


Jag vet att Stora O tyckte att det var kul, även om han var lite orolig för att sitta så långt fram till en början, men va f-n ska man vara där ska man väl vara där ordentligt?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar