Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 16 januari 2019

Det händer mycket på en förmiddag :)

Jo då, jag har gjort min första förmiddag på den nya jobbet, i "rätt" tappning, och jo jag tror det gick bra, visserligen får jag fråga en del, men det känns helt okey, till och med att åka iväg så tidigt som halv fem....
Jo ni såg rätt, halv fem får jag åka hemifrån för att hinna vara ombytt och klar till skiftavlösningen :)
Men jag överlevde... :) Och förmiddagen gick fort.

Dock var det inte så roligt att köra bil hem, det har kommit en del snö under förmiddagen, och det har plogats och körts till, och nu regnar det ovanpå det, ja vad ska man säga, snorhal och glashalt!
Så alla ni som är ute och kör, ta det försiktigt.
Tur ändå att man kan lyssna på P1, när det hänt grejer även på regeringsfronten, nu verkar vi ju i alla fall få en ny regering på fredag, vilket känns bra, sen hur det blir, ja det får vi väl se.
Jag tror i alla fall att det kunde ha blivit sämre, även om det här inte är min drömregering.

Nu är jag ganska sliten, och har en förmiddag  kvar i morgon, så att komma i säng för att få mina 7 timmars skönhetssömn, borde inte vara ett problem :)

Om klockan ringer kvart i fyra, då behöver jag somna kvart i nio, perfekt tid för mig det :)
Och nu är klockan sju, så snart blir det sängen, och den är ju en av mina bästa möbler.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar