Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 14 januari 2019

Snacka om att vända rätt dygnet!

Jo ni gott folk, efter tre veckor i Thailand, med förskjuten tid, så rivstartade jag med att jobba tre nätter under helgen.
Man kan ju säga att jag är mer som ett utskitet päron idag efter att ha sovit några timmar efter sista natten...


Nåja fyra och en halv timme, borde vara nog, för att klara eftermiddagen och sen komma i säng i kväll igen, för på Onsdag blir det att vända igen, då jag börjar förmiddag på nya skiftschemat.
Ny kollega också, och jag vill passa på att tacka fröken C, för en bra upplärning, även om jag knappast kan och har varit med om allting, men kan har jag fått med mig nåt, så är det din förtjänst.

Nåja, nu rivstartar vi veckan med kaffe (Jo det smakar något bättre) och tumlar runt i morgonrock en stund!
Och förhoppningsvis kommer jag i säng i normal tid i kväll, så att morgondagen blir normal, innan nästa arbetsvecka startar :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar