Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 11 januari 2019

God Förmiddag!

Klarade i alla fall att sova till kl 9 :) Vilket troligtvis ger något tillbaka i natt när jag gör min första natt av tre under helgen.

Så morgon blev liksom lite snöpligt kort, klockan är redan 10.30 och jag har bara fått i mig en halv kopp Kaffe och en med Te.


Det är konstigt det där med kaffet, jag har inte gillat kaffet vi gjort i Thailand, pulverkaffe med lättmjölk, och har trott att jag längtat efter vårt vanliga svenska kaffe.....
Men det är inte gott! Inte ens med grädde i.....
Dricker faktiskt hellre Te, med en klick honung.


Konstigt att det plötsligt kan bli så?
Nåja, Te funkar ju bra det också, för någon varm dryck behöver man på morgonen :)
Eller saft......
Gjord på bubbligt vatten..


Hur som helst, dagen ser ut att bli helt magiskt vacker, lite snö, någon minusgrad och solen kikar fram ser jag genom fönstret, Betty och jag tar nog en tur idag, med broddade skor och mössa på.
Sen får jag väl försöka komma ihåg att hämta mitt Bokuspaket på OK innan jobbet, och mina vunna biljetter till teater den 25:e, undrar vem som ska gå på den med mig?

Hoppas ni alla får en fin dag, det ska jag ha, och en bra natt i Skoghall.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar