Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 15 juli 2019

När man försöker....

En glömd plats i min trädgård, inkl Tuttankamons grav, om nu någon mot förmodan kommer ihåg ett gammalt projekt jag haft, har jag nu försökt ta tag i, en bildkavalkad på det :)

Min korkalm, som jag köpte i fjol och som faktiskt var ett av de träd som klarade taksnöraset bäst i vintras

Älskar barken på den.....

Tuttankamons grav, rensad, gödslad och lite nya växter och jord :) 
Åsså har jag klippt bort alla plommonskott, som bildade en djungel mot gräsmattan


Och de stora stenarna kom fram, perfekt plats att se ut över ägorna från, om ni frågar Betty....
Hon har också koll på Stora O:s försök till att klippa golfbanekort gräs..... Nåja, han försöker ju i alla fall :)

1 kommentar:

  1. Hej. Var köpte du din korkalm någonstans? Har letat jättelänge men inte hittat nån plantskola som har den.

    SvaraRadera