Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 22 september 2019

Lilla tanten fortsätter att locka....

Och jag fattar inte vad det är som gör att ni så villigt tittar på mina knäppa storysar....
Men något måste det ju vara, och det blir mer direkta reaktioner på grejer jag ser, hör eller läser....

Nåja, den här sidan blir ju definitivt sämre uppdaterad....

Vill du vara säker på att inte missa nåt av de underfundiga små tankarna, så kan du följa mig på min YouTubekanal

Pillargontanten på YouTube




För er som hellre läser här, kan jag ju uppdatera lite snabbt:

Ryggen fortsätter att göra ont, speciellt under första halvtimmen efter jag vaknat av smärtan, och till och från även dagtid, vid vissa rörelser, det känns som en blandning av foglossningar och som när man haft alldeles för trånga jeans över höftbenen, speciellt i vänster sida. Nu var jag på uppföljande massage efter att ha mött osteopaten för ett par veckor sen, och nu pratade han om inflammation....
Nåja vi får väl se vad osteopaten säger om någon vecka igen.

Jag har sytt och sålt en massa tyghandlingskassar:


Av gamla textilier jag köpt på auktion, handlingskassar som är i modellen som en vanlig plastkasse, och en som är som en bolagspåse, sälj i par, för 80 kr och ett gammalt påslakan, kommer att finnas på Loppisen i Värmskog den 28/9, eller så hör du av dig om du är intresserad :)

Åsså stickar jag sockar just nu till Trollungen, som fortsätter att leverera kärlek och glädje till oss :)


Ja det var väl allt jag behövde berätta just nu.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar