Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 25 november 2019

"Det går bra nu"....

I tordags kraschade jag min mobil, igår la jag in mitt kortnummer på vad jag trodde var Netflix sida.....
Opinionsmätningarna fortsätter uppåt för det där partiet jag inte kan förlika mig med....

Ja va ska man säga?

Går det bra nu?


Kanske lika bra att gå i ide hela ledigheten......

Och för er info, glaset är bytt och kortet spärrat, vad vi gör med partiet, det vette gudarna, kanske lika bra att låta dem styra ett tag, men det tror jag inte de klarar av, för man kan inte gnälla, konspirera och sklla på alla andra och invandrarna när man måste ta ansvar......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar