Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 31 januari 2021

Vilka kan då jag rekommendera? Netflix

Ja, en massa tips från er fick jag ju igår, så här får ni några från mig, absolut sulle jag kunna skriva tp Game of thrones, Downtown Abbey, Bron, Handmaids Tale och Outlander, men de har väl alla redan sett om inte, gör det.... Jag rekommenderar några oväntade istället:

Netflix:

  • The Sinner
  • Cucko
  • Secret City
  • Rita
  • Dead to Me
  • Modus
  • Lupin
  • Familjen Bridgerton
  • Designated Survivor
  • Sorjonen
  • Karppi
  • Bonusfamiljen
  • The Code
  • Homeland
  • Marcella
  • Velvet
  • Sweet Magnolias
  • Virgin River
En salig blandning, feelgood, thriller, politik, mörkt och ljust. Fransk, finskt, spanskt, engelskt och svenskt :) Ja man kan ändra talspråk på netflix, och det funkar faktiskt väldigt bra, träna läsförståelse är ju inte heller fel, jag läser slarvigt när det bara är engelska.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar