Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 7 januari 2022

Nytt år, nya tankar...

Och jag skulle verkligen behöva en ny dator.... 

Min har tangenterna Y och 6 börjat haka upp sig på, man får liksom trycka flera gånger..... 

Irriterande...

Nåja, det är väl ett Ilandsproblem, jag har ju en jobbdator som jag kan använda också, så det går ingen nöd på mig om jag säger så...

Na året är igång, 2022, och det blir ett år till, att leva, att vara glad, att vara ledsen, att våndas, att vänta, att vara i..... Hjulen spinner liksom bara vidare.

Tänk om man skulle kunna ta och skapa nya hjul?

Utan, sjukdom, oro och ångest. 

Nya hjul med glädje, tillfredställelse, lycka och kärlek istället.

Inte för att jag inte har allt det som jag önskar mig, men andelen positivt innehåll i mitt årshjul, kunde alltid bli större, eller hur?!

Några nyårslöften har jag inte, men några nya årsönskningar kan man väl få unna sig....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar