Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 10 januari 2017

Utmaningar

Tänk så svår, det kan vara ibland att få ner sina tankar.....
För tankar finns, konstant, men behöver man få ner dem?
Behöver man dela dem med hela världen?
Nej givetvis inte, tänker ni nu, många av ens tankar ska man behålla för sig själv......
Fast behovet av att skriva av sig, att släppa ut, för att kunna reflektera, fundera, sortera och strukturera, finns ju ändå där?

En utmaning för mig, att inte basunera ut allt det som nu händer, allt jag funderar över, allt jag laddar för......

Många utmaningar nu!

Jobbsökarutmaningar...
Må-Brautmaningar...
Skrivarutmaningar...
Virkutmaningar...

Virkutmaningen ja, den kan ni få ta del av.

Mochila bag, ska det bli den här gången, och jag kan ju berätta för er, att om mönstret är på engelska, och inte innehåller själva tekniken, är det bra om man tar reda på den innan man börjar, för det kan hända att man blir besviken på slutresultatet annars :)

Utan att ha lärt sig tekniken.....

Med hjälp av en filmsnutt på youtube, tre följetrådar som man virkar in för att få tillräckligt "höga" maskor, färgbyte, så jag ser vad jag gör, så ser det gensat mycket bättre ut :)
Ja, roligare än så här blev inte dagens inlägg.....
Jag tror jag virkar lite till, innan det är dags att ta sig an dagens utmanande möte!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar