Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 5 januari 2018

Någon vill något...

Det ringer.
Min privata mobil ringer när jag är på jobbet, det händer inte ofta, men jag tar i alla fall upp den ur fickan, tänker lite förstrött för mig själv att det är nog pappa.....
Öppnar och ser att det är det inte.
+1 (845) 656-3522 visar displayen....
Avvisar samtalet med att det är nog säkert en försäljare, och det orkar jag bara inte med....
Nyfiken som jag är måste jag ju ändå kolla efteråt, vem det kan ha varit och under numret i samtalslistan, där det brukar stå Ipone, mobil eller kanske Sverige, står det,
Poughkeepsie, New York, USA.....
Jag känner ingen i New York, inte vad jag vet i alla fall.....
Kanske var det Donald Trump som ringde, för att få nåt gott råd?
Eller nåt bluffare, eller nåt....
Men var det Donald, så får han ringa igen :) Fast han får välja ett annat nummer att ringa från, för just det där numret blockerade jag....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar