Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 6 mars 2019

Starka kvinnliga karaktärer.

Fick frågan på jobbet, vad jag gillar för typ av serier?
Ja, jag gillar ju Game Of Thrones, har sett hela Downtown Abbey, Six feet under, Homeland, Hemma igen, Orange is the new black och just nu ser jag ikapp Bron.
Blandad kompott, men alla har starka kvinnliga karaktärer, så det är väl ett signum för vad jag gillar, Starka kvinnliga karaktärer.


Egentligen är det samma sak med musik, jag gillar kvinnliga artister kvinnliga röster i alla dess former.

Så, jag gillar det, typ, kvinnor.

Nu ska tant sova några timmar innan det är dags att fara till Skoghall för möte :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar