Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 2 april 2019

Lite synd om mig är det allt....

Det ömmar i skinnet, jag fryser fast jag är varm, jag hostar så det drar i nacken......
Termometern visade över 38 i morse.....

Jo jag är sjuk, och ja ni får tycka synd om mig...
Mest för att jag lider av att vara hemma från jobbet.
Jag saknar mina arbetskamrater, mitt jobb och att inte vara närvarande.
Jag är inte så bra på att vara hemma.

Men på jobbet finns ingen soffa, för där har jag tillbringat hela dagen i vertikalt läge, ömsom tittande på TV:n, ömsom sovande.....

Just nu har jag mest ont i fötterna, och funderar på om inte jag ska vara frisk i morgon?!
Eller i alla fall på fredag för då ska vi till Ullared.

Tur jag har ett stort förråd med olästa böcker.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar