Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 8 januari 2019

Rättelse!

Den av oss som druckit mest öl, hade inte alls ökat 5 kg i vikt, bara 3 :) Viktigt att det blir rätt när jag basunerar ut det över hela Internet.

Sen finns det några saker jag saknat, eller kanske inte saknat, men som jag kände att det var skönt att återse när man kom hem:

Morgonkaffet, riktigt Zoega Intenzo, bryggt i min Moccamasterbryggare, med riktig Arla Vispgrädde i :)

Min alldeles egna säng, även om jag har vissa önskemål även här om en ny madrass.

Betty så klart! 
 Sen finns det grejer man inte saknar, och som man faktiskt skulle kunna vara utan.....

Vädret, det har kommit lite mer snö i natt och är just nu i skrivande stund 1 grad......
Nåja hemma är vi och jag har några dagar till ledigt innan jag börjar jobba, och omställningen från Thaitid till Svensk tid, gick ok, la oss supertrötta vid 21 i går kväll och sov faktiskt till kl 06.00, det mina vänner är 9 timmar :)
Och på rätt tid av dygnet, det får vi vara nöjda med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar